Výsledky velikonoční soutěže + rekord v návštěvnosti!
Energy-Drinks.cz dále slaví úspěch, také díky včerejší soutěži a hlavně díky vám návštěvníkům, padl rekord v měsíční návštěvnosti! Doposud nejvyšší návštěvnost padla v říjnu, kdy si na web našlo cestu 25 708 návštěvníků. Březen ve znamení novinek v čele s Rockstary SuperSours byl ještě úspěšnější. V březnu si k nám našlo cestu 26 301 návštěvníků! Zajímavý je také vzestup mezi roky, v březnu 2012 pouhých 14 976 a v březnu 2013 neuvěřitelných 26 301! Velikonoční soutěž a hledání kuřat přineslo téměr 18 tisíc zhlédnutí Energy-Drinks.cz za jeden den, což je další rekord. Od začátku roku bylo návštěv 60 000. A od samotného vzniku webu? Rovných 350 000. DĚKUJEME!
Teď už očekávané vyhlášení včerejší velikonoční soutěže. Tentokráte jsme zvolili jiný průběh soutěže, který dělal mnohým velké problémy a pro některé byl otázkou několika minut. E-maily nám chodily od rána až do poslední chvíle, dokonce i přesně v 23:59 nám přišel E-mail. Celkem nám jich přišlo 65 a z toho většina poslala odkaz na všechny 4 články. Rozdali jsme čísla od 1 do 105 (každý kdo poslal odkaz na všechny 4 články dostal dvě čísla, jak se řeklo v pravidlech).
Kuřata byla ukryta v článcích: Semtex Cool obraví jazyk na zeleno, BS! představuje poslední redesign – nový Bitter, Rockstar XDurance Orange – Taková lepší Fanta a Monster Rehab Green Tea a Orangeade v Anglii! Nejvíce z vás našlo kuře v článku o Rehabech v Anglii (58), poté Semtex Cool (45), BS! Bitter (45) a Rockstar XDurance Orange (44).
Víme co vás hlavně zajímá, tak už vás nebudeme napínat. Čísla od 1 do 105 jsme zadali do generátoru náhodných čísel a vygenerovalo se nám číslo 94. To znamená že výhercem se stává…nebo vlastně výherkyní…teď jsem kluky asi zklamal … je to NIKOLA URUBOVÁ! Gratulujeme! Ostatní nezoufejte určitě si pro vás připravíme hromadu dalších soutěží. Všem děkujeme za účast! Výherkyni budeme kontaktovat E-mailem.
Zajímá nás váš názor na tento typ soutěže, je lepší než otázky apod? Svoje názory pište do komentářů.
Komentáře
U tohohle typu soutěže je určitě menší šance výhry jedince, ale za to každý ví jestli je zařazený do slosovaní nebo ne.
Kdežto u otázek si není jisty do poslední chvíle jestli vůbec odpověděl dobře natož jestli bude ve slosovaní.
Myslím, že tím je to jasné. Buď budete uživatele napínat nebo dáte šanci úplně každému, i tomu co nikdy neviděl RedBull
Podle mě to byl super nápad na Velikonoce, ale přecejen.. může si v článku najít to kuře téměř každý, kdo má kousek času a nemusí o ED nic vědět, takže tím víc lidí se zapojí do soutěže a menší šance, že vyhraju.. gratuluji k tak krásné návštěvnosti