Tesco Value opět mění design, zatím jen v Anglii
Tesco celkem rádo mění designy svých produktů, což mi nepříjde moc logické ani u toho nejlevnějšího produktu na prodejně. Cena se u nás dlouhodobě pohybuje někde mezi 6 – 8 Kč, v Anglii pak stojí 35 pencí, což odpovídá 10 Kč. Komerční drink značky Tesco Value však nepřináší nic zázračného a jen málokdo se pro něj do Tesca vrátí. Změna designu pak přiláká nové a těch pár původních si v regálu na 99% vybere opět ten nejlevnější kus.
V Anglii se tak již nějakou dobu objevují novější designy, opět v klasické a sugarfree verzi, které jsou ale mnohem jednodušší, než jejich předchůdci se sportovcem. Stejně jako vždy se i tentokrát dá očekávat, že časem dorazí také do našich krajin, Zajímavostí je absence označení „Tesco Value“ a také fakt, že se ostatní produkty pod značkou Tesco v poslední době začaly oblékat do zcela jiného designu, než nové energy drinky.
Komentáře
Vyzeraju zaujimavo, fakt sa mi pacia. Mohli by dojst s tymi KX-kami