Tesco Value mění vzhled i obsah, dočkáme se nových příchutí?
Tesco před pár dny prohlásilo, že kompletně překope nabídku „svých“ produktů označených značkou Tesco Value. Proč v uvozovkách? Tesco si samozřejmě nic nevyrábí, jen si jednotlivé produkty nechává za co nejnižší ceny vyrábět u vybraných dodavatelů. Ostatně tak to dělají všechny řetězce u svých značek, třeba jako Interspar u S-Budgetu. Tesco chce obměnu produktů dát najevo a proto mění logo i vzhled jednotlivých produktů.
Nový Tesco Value energy drink je tak zcela logickým vyústěním. Na první pohled dost podobná plechovka – zůstal skateboardista, změnilo se logo Tesco Value a navíc jsou zde obrázky plechovek, sklenic, brček, ledu… Důležitější je pak obsah, který se taktéž mění a nově pochází z Maďarska. Změna to není k lepšímu ani horšímu, takže jde prostě jen o levnou plechovku do sbírky. Změny se brzy dočká i verze Light.
Tesco chce podle svých slov nabídnout pod značkou Tesco Value ještě více produktů. To by pro nás mohlo již brzy znamenat nové příchutě Tesco Value energy drinku. Pravděpodobné jsou verze jako Tropical/Exotic a Berry. Když už o Tescu mluvíme, tak musíme připomenout stále ještě běžící slevovou akci – Do 26. srpna 20% slevy na energiťáky. Třeba Big Shock! za 25,–, to zní víc než dobře!
Komentáře
Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!