Energie v plechovce - Článek o ED z Hospodářských novin

Big Shock! a Semtex jsou jediné dvě původem české značky energetických nápojů, které dokáží bojovat se zahraniční silou a udržet si zajímavý podíl trhu. Fakeer se Serafem jsou taktéž původem české energiťáky, ale o svojí budoucnost zatím musí tvrdě bojovat. Mají k tomu dobře našlápnuto – svým složením, chutí a odlišným nápadem už dokázaly zaujmout. Právě proto se tyto 4 značky sešly v jediném článku Hospodářských novin.

ihned-hospodarske-noviny-ego-energie-v-plechovce-komentar-jakub-hladiks

V pátek 20.11 vyšla v HN příloha Ego a téma vydání tentokrát bylo právě o energetických nápojích. V první části se nachází komentář mé maličkosti o tom, jak jsem se dostal ke sbírání i k založení webu Energy-Drinks.cz. Na každé z dalších stránek jsou zajímavé informace o značkách Big Shock!, Semtex, Fakeer a Seraf, které jsou vždy doplněné o povedenou a zajímavou fotografii brand manažera dané značky. A na závěr uklidňující pojednání.

ego-hospodarskych-novin-tema-energeticke-napojes

Ve všech možných článcích jsou branďáci většinou jen citovaní, takže tyto energetické fotky pěkně dokreslují. A jelikož je, až na pana Smolíka od Serafu, znám osobně, tak mě fotky překvapily o to víc. Hlavně pak u nové brand manažerky Big Shocku Petry Ježkové. Doporučujeme přečíst si celý článek, v němž se člověk dozví několik zajímavostí a věcí, které o těchto značkách možná ani netušil. Naleznete jej na ihned.cz ;)

Komentáře

1 | Valchi @ | před devíti roky

Já znám osobně jenom pana Smolíka od Serafu.

reagovat

2 | Primery | před devíti roky

„Češi v průměru vypijí pouze dva litry energetických nápojů za ročně“, neco me na te vete zaujalo. Nejen, ze tam je neco spatne ;) ale 2litry nekteri dokazou dat za dan, nekdo za tyden… nekdo dokonce ani ne za cely zivot. Clanek se me jinak libi, ani jsem nevedel kolik toho opravdu vyrobi. Doporucuji precist!

reagovat

3 | Jake | před devíti roky

[2] Primery: Další, komu se to nezdá, ale vždyť je to jasný… Jsou to teda 3 litry, ne 2. To nevím, kde vznikla tahle dezinformace, když ve stejném článku uvádí 33 mil. vypitých litrů ( děleno počtem obyvatel…).

To ovšem nemění nic na tom, že jsou 3 litry v průměru na osobu/rok správně. Já dám (řekněme) 100 litrů a dalších 100 lidí v ČR nevypije ročně ani jeden. Což je reálná uměra, procentuelně je nás opravdu málo, kdo je pijí. Na mě zase někdo dost slušně pije víno… :D

Jen ty čísla, která se ti líbí, se mi u BS a SX nějak nezdají. Přecijen Big Shock! má, i podle čísel Kofoly, na trhu výrazně větší podíl. A že by to doháněli na exportu, to taky zrovna ne. Takže těch 12 vs 11 mil. plechovek se mi prostě… nezdá… Jenže přidal si Semtex, nebo si ubral BS!? :D

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.