Burn vstupuje do Formule 1 jako sponzor stáje Lotus
Dnes kolem poledne se na světlo světa dostalo částečné oznámení obsahující neúplné informace – společnost Coca Cola se rozhodla spojit s jednou ze špičkových stájí Formule 1 v rámci zajímavého sponzorství. V tu chvíli bylo otázkou, která stáj to bude a jakou ze svých značek bude chtít Coca Cola propagovat. Hodně lidí napadl energetický nápoj Burn, jelikož ve Formuli 1 existuje pro energiťáky dost slušné konkurenční prostředí.
Z tohoto pohledu bylo téměř jasné, že to bude právě nějaká značka energy drinku. Těch Coca Cola vlastní několik, ale třeba Relentless a Mother jsou prodávány jen lokálně, jejich propagace by se v celosvětově sledované formuli nevyplatila. V této chvíli již potvrzené informace odhalují spojení celosvětově prodávané značky energetického nápoje Burn se stájí Lotus F1 Team počínaje rokem 2013, kdy budou odhaleny veškeré informace.
S Formulí 1 koketuje několik značek energiťaků: Red Bull dříve sice jen sponzoroval stáj Sauber, od doby kdy má svůj vlastní tým však válcuje nejen formulovou konkurenci. Ač jste si možná nevšimli, Lucozade sponzoruje McLaren, Monster Mercedes, TNT Ferrari, Hell dříve sponzoroval Williams, Guaraná Antarctica zase Fellipeho Massu ve Ferrari. Jediný Red Bull se již dříve podepsal také na celkovém vzhledu monopostu, ostatní značky se drží zkrátka a za menši peníze mají malá loga. Od Coca Coly, resp. Burnu očekáváme víc. A právě černozlatý monopost Lotusu se k většímu spojení s Burnem hodí, aniž by musel kompletně měnit barvy.
Komentáře
[1] kKkq: Mother je Australská značka, v podstatě v něm piješ Relentless, ale to neni moc překvápko, když i v jednom Relentlessu je zasejc Burn :D
[4] ESO Rimmer: Mas pravdu, ale vzpominat a vypisovat vsechno, na to neni prostor =)
no redakce je vidět že F1 moc nesledujete páč Red Bull „válcoval“ konkurenci až v letech 2010 a 2011, kdyžto stáj tam má už od roku 2005 koupí stáje Jaguar
[7] Ostberg: Formuli 1 sleduju zrejme vic nez ty, ostatne prvni fotky u formuloveho monopostu bych nasel nekde z roku 1998, u McLarenu MP4/13 s Mikou Hakkinenem, coz byl shodou nahod prvni McLaren, ktery konstruoval Adrian Newey, tedy ten ktery dnes muze za to, ze Red Bull valcuje konkurenci
Jinak mas castecne pravdu, chvili to trvalo, nez zacal Red Bull valcovat konkurenci i ve Formuli 1, ale na to proste neni prostor a asi ani lidi nezajima vysvetlovani, ze to bylo tak a onak.
Jinak ti rad popisu historii RBR z pameti – 2003: Majitel RB Dieter Mateschitz rekl, ze chce mit tym ve F1 a do 10 let s nim vyhrat titul. V roce 2004 odkoupil koncici staj Jaguar, RBR nastoupilo v Austrálii 2005, ale jezdilo jim to stejně marně jako jaguaru. Prvni dulezita zmena prisla 2007 – zbavili se motoru Ferrari, vzali Renault a prisel A. Newey. Jenze se to zatim moc nelepsilo, no dva starsi jezdci DC a MW tomu asi uplne nepomahali. Jakmile nastoupil Vettel, bylo to na vitezstvi (samozrejme i diky Neweymu), prvni sezonu je porazil Brawn GP, ten co zbyl po Hondě a hned po sezone z nej vznikl marny Mercedes GP s Schumacherem za volantem. A porazil je jen diky tomu, ze meli dvojity difuzor, cemuz Newey ne a ne prijit na kloub ale na konci sezony je stahli i bez nej. Dalsi tri sezony uz byly uplne jine, konstruktersky titul jasny i pres caste vypadky kvuli technice v 2010 (tady i treba Vettelovo sejmuti Webbera) a 2012. Jezdecky titul v 2010 ziskan vlastne uz neocekavane v poslednim zavode, 2011 zcela bez konkurence, letos uz vypadalo ze Alonso, pak zase ze jasne Vettel a nakonec to bylo super do posledniho kola. Sen majitele Red Bullu se splnil po 7 letech, i kdyz tomu sam daval 10, tak za toto obdobi uz „ma“ 3 jezdecke a 3 konstrukterske. Prachy jsou vsude, v F1 tento tym moc lidi rado nema, rika se jim limonady a velka cast lidi by radsi zpet ty poradne boje legendarnich tymu Ferrari, McLaren a chybet by nemel Williams. Jo holt casy se meni a velky prachy z energitaku jsou vic, nez jakz takz vyziti z vyroby supersportů.
tys ale napsal od doby kdy má vlastní tým a to je rok 2005 a to neni pravda je, že až o poloviny roku 2009, kdy bojovali s Brawnem
2010 dominantní monopost a 2011 foukačky zkurvený
F1 sleduju dost dlouho na to abych tě jenom moh upozornit žes to špatnou formou publikoval
ale to s těma prachama si napsal trefně
Ty asi fandíš těmhle „Limonádám“ ,jak jim řikáme na F1sports, co?
já sem hrdým fandou Force Indie
ale nebudem se o tom hádat, já už toho z mam dneska plný zuby z F1Sports
a ještě malej dodatek, Red Bull byl poprvý na autě Sauberu, tušim 1994 nebo 95
[9] Ostberg: Však já neřekl, že jsem to formuloval správně, jen jsem se obhajoval jakožto fanouška Formule 1, který naopak nechtěl své znalosti tahat do jiné sféry a navíc to bylo myšleno tak, že právě válcuje konkurenci v různých sférách a k tomu později přidal F1. Není prostor to rozepisovat, snažím se dodržovat určitou čtivou délku článků a tak vždy jen doufám, že se neobjeví nějakej Ostberg, kterej to bude potřebovat uvést na pravou míru i když nikdo neřekl opak
A jinak ne, limonádám nefandím, sám jím tak říkám, Vettela nesnášim, prst bych mu nejradši ukousl a celej RB bych z F1 nejradši poslal někam. Mám rád tradiční týmy. I když dost uznávám Kimiho, ale fandím jemu, né v budoucnu limonádovému lotusu… Na F1Sports čtu jen články, ale komentáře ne ani nekomentuju, ty bláboly tisíců „já mám pravdu“ lidí fakt nee, díky. To F1News je na tom s komentářema úplně jinde a taky se tam často objeví můj, i když jako nezaregistovaný Jake.
[10] Ostberg: Však je psáno, že „Red Bull dříve sice jen sponzoroval stáj Sauber“