Burn má nové chutě, upravené vzhledy i jednu unikátní plechovku
Nedávný článek upozorňoval na nepříjemný fakt, že v našich končinách už na Burn v plechovce téměř nenarazíme a místo nich můžeme být rádi na pet láhve. Dnes vám náladu bohužel nezvedneme, naopak navážeme na druhou část onoho článku pojednávající o Burnu na trzích, kde má výrazně vyšší podíl, než cca. 1% jako v ČR. Burn to má totiž pěkně rozházené, např. Burn Blue existuje v asi 5 různých podobách…
Burn tedy sáhl po sjednocení, které se zatím projevuje jen v rámci některých trhů, ale dost možná se později projeví i napříč světem. V Norsku aktuálně přibývá k Originalu a Blue Refreshi také Lemon Ice, chutnající úplně stejně jako bratrský Relentless, a Sugar Free, jehož chuť bude zřejmě dost podobná Relentlessu Libertus.
Burn tedy má co nabídnout a přitom nemusí moc přemýšlet. Stačí vzít příchutě od Relentlessu a je hotovo. Právě sjednocení do černých plechovek pak přineslo i zcela unikátní design. Burn totiž nechce ztrácet zákazníky své verze Blue Refresh a tak vytvořil unikátní přechodnou verzi plechovky, na které se nachází upozornění na novou černou verzi plechovky s popiskem „Upozornění – Nový design, stejná chuť!“. Z toho bude žádaná raritka
Photo: Kent's Energy Drink Collection, Thanks!
Komentáře
Takže šance na sehnání alespoň těch základních
třeba v 500ml (orig,juicy,blue(lemon)) se začíná krátit … ou šit
doufám že jsi to tam nenapsal, ale asi se to bude týkat i 250tek ?
[1] matafix: Tak určitě, pokud to doputuje i do zemí kde maj malej bílej (Blue), tak ho taky obmění.