Big Shock! přináší redesign plechovek ve stylu Watermelonu
Stejně jako největší tuzemský konkurent se i Big Shock! rozhodl přijít s novými vzhledy všech svých plechovek. Nečekejte ale tak velkou revoluci, BS! přichází spíše s evolucí svých předchozích vzhledů. Brzy také přestaneme řešit podtituly perlivý, neperlivý, juicy, sladce hořký nebo energy. Redesigny vychází z nového Watermelonu, celé názvy příchutí budou bez přídomku ⇒ Original, Gold, Exotic, Orange, Fruity, Apple, Tea a Cola.
Upravený design má být jednodušší a čistější. Od těch předchozích se přesto liší minimálně. Nový je barevný pruh s názvem příchuti pod logem a místo barevného horního pruhu „Ať to není bez tebe“ pouze název příchuti (Original i s „neperlivý“) + staré známé trhátko popř. znázornění ovoce v dané příchuti. Zjednodušením prošly také obrázky – u většiny verzí zmizí přebytek černé barvy, díky které už žlutá nebyla tak svítivě žlutá jako kdysi.
Zatím vám můžeme ukázat pouze nový Original a Gold. Tyto příchutě jsou již vyrobeny a pomalu se objevují v prodeji. Vzhled zbylých výše vyjmenovaných příchutí si zatím musíte domyslet, což ale není vůbec složité. Sporty zůstává u starého lehce odlišného designu, malé 250ky jsou s otazníkem. Bitter se bohužel nedočká „meziverze“ s názvem Tonic Energy ani nové verze, jelikož v portfóliu Big Shocku po vyprodání zásob skončí!
Komentáře
S tím Goldem sem si dnes taky dělal hlavu, příjdu do Jednoty a tam redesign, za mě každopádně +1
[1] Ang: Jojo, Gold byl vyrobenej uz zacatkem kvetna a protoze se objevil, tak jsem zacal peskovat BS! aby jsme to mohli napsat
A co Bigshocky pro USA, ty zůstanou stejné nebo se jim taky pozmění design?
[4] #CR7:
Normálně tam, kde se nyní big-skock prodává. Jenom musíš počkat, protože třeba já jsem zatím narazil jen na Gold.
[5] TheAraty: Vyrobenej je jenom Gold a Origo. A origo je jen v Duopacku ;)